Pozycjonowanie
sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych to kluczowa usługa marketingu internetowego dla właścicieli z branży e-commerce. Regularne budowanie widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarki Google pozwala sklepom na pozyskiwanie nowych klientów – jest to naturalny wybór formy promocji dla każdego sklepu. Pozycjonowanie wzbogacone kampaniami PPC (pay per click) oraz działaniami w mediach społecznościowych jest najbardziej wartościowym wyborem, jeżeli chodzi o marketing internetowy dla sklepów.

Jakie elementy obejmuje SEO e-commerce?

Zasady e-commerce nie różnią się znacznie od pozycjonowania stron firmowych. Powinniśmy pamiętać, że jednym z ważniejszych elementów pozwalających uzyskać wysokie pozycje jest optymalizacja onsite oraz user experience. Optymalizacja sklepu obejmuje takie elementy onsite jak między innymi:

  • optymalizacja treści (opisów kategorii, opisów produktów…),
  • hierarchizacja nagłówków H1-H6,
  • optymalizacja meta danych,
  • optymalizację architektury informacji, w tym optymalizację linkowania wewnętrznego.
W ramach UX sklepu internetowego, powinniśmy zadbać między innymi o takie elementy jak:
 
  • prędkość ładowania strony – ten czynnik możemy zakwalifikować również do SEO, ponieważ dla wyszukiwarki Google prędkość ładowania ma niebagatelne znaczenie. By sprawdzić prędkość swojego sklepu, możemy skorzystać z takich narzędzi jak PageSpeed Insights czy GTMetrix.
  • ścieżka zakupowa klienta,
  • breadcrumbs (menu okruszkowe).

Link building
sklepu

Podczas procesu pozycjonowania sklepu internetowego pozyskujemy linki z wartościowych źródeł. W połączeniu z optymalizacją sklepu oraz opublikowanych na nim treści może przełożyć się na wzrost pozycji.

Oferta pozycjonowania
e-commerce

Skontaktuj się z nami, a przedstawimy Ci ofertę pozycjonowania Twojego sklepu. Możesz skontaktować się telefonicznie lub za pomocą dostępnego na stronie formularza kontaktowego.

Zwiększ widoczność sklepu

Ruch z wyników organicznych to najkorzystniejszy rodzaj ruchu dla sklepów internetowych. Pamiętajmy jednak, że pozycjonowanie jest długotrwałym procesem. Pierwsze efekty pozycjonowania często zauważa się po trzech miesiącach działań, w wielu przypadkach okres ten może dochodzić nawet do sześciu miesięcy.

W jaki sposób pozycjonujemy sklepy?

Analiza słów kluczowych, w tym fraz long tail

W pierwszej kolejności wykonujemy dogłębną analizę słów kluczowych dla Twojego sklepu. W zależności od ustalonego budżetu proponujemy słowa kluczowe w rozmowie z Tobą. Często proponujemy pozycjonowanie long tail, które mniejszym kosztem pozwoli Ci zwiększyć ruch w sklepie.

Optymalizajca onsite

Następny krok to optymalizacja onsite. W jej ramach przeprowadzamy między innymi audyt treści, hierarchizację nagłówków, optymalizację meta danych, optymalizację linkowania wewnętrznego i wiele innych elementów, o których poinformujemy Ci w trakcie współpracy.

Link building

W trakcie współpracy pozyskujemy linki z wartościowych źródeł prowadzących do Twojego sklepu.

Raportujemy działania

Wszelkie działania raportujemy i przesyłamy Ci je na koniec miesiąca.