Pozycjonowanie
sklepów internetowych
Pozycjonowanie sklepów internetowych to kluczowa usługa marketingu internetowego dla właścicieli z branży e-commerce. Regularne budowanie widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarki Google pozwala sklepom na pozyskiwanie nowych klientów – jest to naturalny wybór formy promocji dla każdego sklepu. Pozycjonowanie wzbogacone kampaniami PPC (pay per click) oraz działaniami w mediach społecznościowych jest najbardziej wartościowym wyborem, jeżeli chodzi o marketing internetowy dla sklepów.
Jakie elementy obejmuje SEO e-commerce?
Zasady e-commerce nie różnią się znacznie od pozycjonowania stron firmowych. Powinniśmy pamiętać, że jednym z ważniejszych elementów pozwalających uzyskać wysokie pozycje jest optymalizacja onsite oraz user experience. Optymalizacja sklepu obejmuje takie elementy onsite jak między innymi:
- optymalizacja treści (opisów kategorii, opisów produktów…),
- hierarchizacja nagłówków H1-H6,
- optymalizacja meta danych,
- optymalizację architektury informacji, w tym optymalizację linkowania wewnętrznego.
- prędkość ładowania strony – ten czynnik możemy zakwalifikować również do SEO, ponieważ dla wyszukiwarki Google prędkość ładowania ma niebagatelne znaczenie. By sprawdzić prędkość swojego sklepu, możemy skorzystać z takich narzędzi jak PageSpeed Insights czy GTMetrix.
- ścieżka zakupowa klienta,
- breadcrumbs (menu okruszkowe).
Link building
sklepu
Podczas procesu pozycjonowania sklepu internetowego pozyskujemy linki z wartościowych źródeł. W połączeniu z optymalizacją sklepu oraz opublikowanych na nim treści może przełożyć się na wzrost pozycji.
Oferta pozycjonowania
e-commerce
Skontaktuj się z nami, a przedstawimy Ci ofertę pozycjonowania Twojego sklepu. Możesz skontaktować się telefonicznie lub za pomocą dostępnego na stronie formularza kontaktowego.
Zwiększ widoczność sklepu
W jaki sposób pozycjonujemy sklepy?
Analiza słów kluczowych, w tym fraz long tail
Optymalizajca onsite
Link building
Raportujemy działania